27 juni 2010

Bevind iemand zich weer op de arbeidsmarkt?

Na al twee/drie weken gewacht te hebben op telefoontjes die (dacht ik) niet kwamen maar eens terug gebeld naar één café-restaurant waar ik mijn gegevens achter heb gelaten. Ik dacht weer afgekat te worden door te horen te krijgen dat 'er nog niet naar gekeken was, maar dat zou echt maandag wel gebeuren!'. Na dat telefoontje had ik al helemaal niks meer verwacht.

Maar nu.

Ik werd zonet gebeld of ik eens langs wilde komen. Jeej! Het leek me ook meteen het leukste café waar ik langs ben geweest dus laten we hopen dat ik weer eens kan gaan werken. Dinsdag is m'n sollicitatiegesprek dus wens me succes!

(Ik moet er natuurlijk niet te veel van verwachten maar ik hoop het zo, dan heb ik meteen dingen te doen in m'n vakantie haha)


EDIT Ik ben aangenomen!! Of in ieder geval, maandag moet ik beginnen en als ik dan met borden en glazen ga jongleren ben ik weer werkloos. Maar voor nu ben ik aangenomen, YES! Ik hoor de muntjes al rinkelen... (nee grapje maar weer geld hebben is wel lekker haha)

1 opmerking: