12 juni 2010

#057, goedkoop leesvoer

Image and video hosting by TinyPic

Even m'n slag geslagen bij de Emmaus. Goedkoop boeken kopen is heerlijk en ik koop er dan ook zo heel erg veel in één keer. Aan de 25 boeken kom ik dan ook zo. Zit al het hele jaar uit te kijken naar de boekenbeurs Utrecht in de jaarbeurs waar ik ook altijd thuiskom met iets van 15 boeken, of misschien ietsjes minder. Je kan daar ook ontzettend veel engelse boeken kopen en die kan ik dan meestal weer niet vinden bij de kringloop of Emmaus dus dan moet ik toch IETS meer neerleggen.

Ik heb gekocht, als het nog niet duidelijk was van de foto, Gossip Girl die ik zag en waarbij ik dacht 'oja die moet ik ook nog maar eens lezen'. Zoals je ziet op de foto zit m'n boekenlegger er al in. Ondertussen is die er al weer uit want ik heb hem gisteren uitgelezen. Resultaat van een makkelijk te lezen boek en een paar keer in de auto zitten op weg naar de Timmer en bisonspoor. Tweede boek is Lord of the Rings, eerste deel, ik heb het tweede en derde deel hier al liggen maar dan in het nederlands. Vond het toch wel nodig dat ik dan ook het eerste deel moest hebben. Heb ooit het eerste deel al eens gelezen, was toen denk  ik 12 of zoiets, dus daar kan ik me niks meer van herinneren (4 jaar geleden en ik weet het nu al niet meer, zeef). En natuurlijk snapte ik ook de helft niet want het is nou niet bepaald een boek voor 12-jarigen. Maar nu voor de tweede keer dus, in het Engels, wat doe ik mezelf aan. Do You Come Here Often? is het derde boek, een chicklit en hij leek me wel leuk. Gewoon een gezellig strandboek.

In totaal hebben deze boeken me een hele smak geld gekocht, namelijk drie euro. Waarvan 1,50eu voor Gossip Girl dus dat betekend dat ik deze maand wel moet gaan bezuinigen. Not. Toch weer uren leesplezier voor een klein prijsje. Oh en er komt binnenkort een post over de gelezen boeken per maand, maar daar moet ik nog even een geschikte foto voor maken.

3 opmerkingen:

  1. Zijn de boeken bij de Emmaus zo goedkoop? Gewoon in Haarzuilens? Wauwie. Zijn er altijd boeken? Enzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ze kosten echt een drol. Als je er meerdere neemt zijn ze vaak nog goedkoper. In Haarzuilens zit 'ie, achter de vier balken zeg maar, maar alleen op woensdag tot 4 of 5 uur en zaterdag tot 1 uur. Er zijn altijd boeken ja, er is een heel aparte ruimte voor. Voor de rest heb je kleding, meubels en andere troepdingetjes.

    Ik hoor interesse. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja m'n moeder komt er wel eens, maar ik binnenkort ook maar (H)

    BeantwoordenVerwijderen