10 juni 2010

#059, trap maar lekker door, door, door

Image and video hosting by TinyPicZonder dat ik het door heb gehad heb ik een doel gehaald waar ik toch wel heel erg veel aan heb. Namelijk een nieuwe fiets regelen! M'n oude was echt een ramp en ging telkens kapot. Op een gegeven moment had ik ook drie fietsen die ik elke keer weer omwisselde als er eentje niet meer fietste of als de remmen het weer eens niet meer deden. Dan nam m'n pa hem mee naar z'n werk en maakte hem weer, zodat 'ie vervolgens twee weken later weer kapot was.

Door een erg vrijgevige vriend van de 'familie', heb ik nu dus een (gebruikte) nieuwe. Bijna zo goed als nieuw en heel mooi, dus ik hoop dat de pech die ik over fietsen uitstraal niet ook bij deze gaat gebeuren. Ook is er nog nooit een fiets van me gejat (waar ik heel erg blij mee ben), wat waarschijnlijk komt omdat al mijn fietsen er altijd erg afgetakeld en getapet uitzagen, dus ik hoop dat iemand nu met een goede fiets niet denkt 'hé, die neem ik mee!'.

Dat is weer drie euro naar de spaarpot, en dus ook meteen drie euro bij doel 002. en een doel bij doel 003. (verwarrende zin). Ook is deze nieuwe foto alvast een sneakpeek van m'n spaarpot die hopelijk heel veel geld gaat dragen. Een tripje naar de kringloop van m'n moeder heeft z'n vruchten afgeworpen, ik heb namelijk niet één spaarpot, maar vijf. Iemand kan nooit genoeg spaarpotten hebben.

2 opmerkingen:

  1. Nee inderdaad, geloof me! Die van mij barst van onderen steeds uit z'n voegen als ik er weer 2 euro bij doe :') Dus dan moet dat weer in elkaar en.. wil misschien zelf een spaarpot gaan maken ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben benieuwd hoe die eruit gaat zien! Wel moeilijk om 'm dan ook hol te maken en zo. Maar het is wel een goed teken dat er al zoveel in zit haha.

    BeantwoordenVerwijderen