12 juni 2010

#068, verfspatten en potloodvlekken

Image and video hosting by TinyPic

Hallo gigantische afbeelding! Een (voor mij) groot doel is alweer voor een derde voltooid. Namelijk een week lang elke dag een tekening (of schilderij natuurlijk) maken. In een schoolweek ben ik altijd helemaal uitgeblust als ik thuis kom en doe ik dan ook niks creatiefs meer. Terwijl ik het wel zou moeten want als ik naar een vervolgschool wil (modeacedemie) zal ik toch echt toelating moeten doen en iets kunnen laten zien. Nu is deze week niet zo'n goed voorbeeld aangezien het meer schetjes zijn van maximaal een kwartiertje, op één na maar dat is een bevo opdracht (die ik overigens ook ongeveer twee maanden heb uitgesteld). Nu moest ik dus elke dag een tekening maken en elke dag kwam ik er ook om half elf achter dat ik nog geen tekening had gemaakt. Handig natuurlijk want dan komt er al helemaal niks creatiefs meer uit. Deze eerste week is dus een beetje de dummy-week maar ik ben van plan het deze zomer nog een keer te doen en dan met thema's te gaan werken of zoiets. Dat ik van te voren alvast wat onderwerpen opschrijf om te voorkomen wat ik in deze week had, geen inspiratie.

Nu is de opvallende lezer (als er al één lezer is?) al iets opgevallen, namelijk dat er maar zes tekeningen zijn en geen zeven. Dat klopt, ik ben één dag vergeten, maar die ene dag bleek nu net de dag te zijn dat ik CKV-opdrachten voor school aan het maken was en ik een logo moest ontwerpen. Gered door een lelijk logo wat me twee tellen werk kostte dus. Normaal zou ik dit niet goed rekenen en de week over moeten doen, maar omdat het de eerste keer was en ik al zo ver in de week zat had ik het mezelf goedgekeurd. De dag erna heb ik dan ook twee schilderijen gemaakt dus het is alweer een soort van goedgemaakt.

2 opmerkingen: