1 juli 2010

Ja, dat is een naaimachine jongens

Image and video hosting by TinyPic
Bijna had ik een doel niet gehaald, en stiekem heb ik hem ook helemaal niet gehaald, maar ik heb een oogje dichtgeknepen omdat het zulk verschrikkelijk warm weer is en het wat langer duurde dan verwacht. Ik heb het hier (duidelijk door de foto's) natuurlijk over doel #048, naai elke twee maanden een kledingstuk. Ik zou geen Roxy hebben geheten als ik niet alles tot het laatste moment uitstelde en ik begon dan ook met dit doel op, jaja, 30 Juni 2010. De laatste dag waarop ik dit doel kon voltooien en ik kan je vertellen, het was een warme dag. Dit had ik natuurlijk veel eerder moeten doen om wél verdiend dit doel deels af te strepen, maar nee dat doe ik niet, want ik hou van uitstellen. Het erge is nog dat ik zelfs al aan dit kledingstuk was begonnen voordat ik dit project uberhaupt begonnen ben. Als ik het me goed kan herinneren ben ik ergens in de lente of winter begonnen, het was in ieder geval koud. Omdat het concept al af was en ik geen zin had iets heel nieuws te verzinnen (want het is zo moeilijk) ben ik verder gegaan met dit 'winterprojectje'. Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest, gisteren de hele dag, vandaag een paar uurtjes. Ik kan helaas nog niks laten zien omdat ik nog wat kleine dingen af moet ronden waar ik hulp bij nodig heb (lees: mama), maar er komen zeker foto's. Het is immers ook een soort dagboekje voor mezelf.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

  1. Foto's, foto's!

    (hehe, ik ben eindelijk bijgelezen op je blog :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het erge is dus dat ik nog steeds niet klaar ben met de knoopjes :D ik weet het, ik faal. Maar eigenlijk is 'ie wel al af dus, maar zonder knoopjes kan je 'm gewoon niet dragen. Maar foto's komen er. Echt.

    BeantwoordenVerwijderen