16 juli 2010

Enthoushiaste avonduren

Hé hallo, wat een snel weerzien. Wat is er toch leuker dan een klein mini-update'je (wat een onmogelijk woord) op de vroege avond na een hele dag heen en weer gerend te hebben met dienblaadjes en uitkijkend naar het weekend? Niks dus (eigenlijk van alles, maar op dit moment, niks).

Zonet ontdekte ik zelfs nog iets leuks, ik heb namelijk nog een doel voltooid! Een doel wat gepaard gaat met mijn nieuwe baantje als serveerster, namelijk stropdassen strikken! Elke dag moet ik nu een stropdas om, en wat is een betere manier om dat te leren dan hem zelf te moeten dragen? Ik was gelukkig een snelle leerling (ja, je bent een toekomstig mode-student of je bent het niet hè? Grapje) en eigenlijk is het heel simpel. Ik zal het proberen uit te leggen voor de onwetenden onder ons: Doe hem om je nek, draai het breedste stuk twee keer om het dunne stuk, onderdoor halen naar boven, door de onderste lus en je hebt een stropdas! Simpel natuurlijk, onbegrijpelijk als je het leest maar het was een klein bewijsje dat ik het toch echt weet nu. Hopen dat de mannenstropdassen niet anders zijn, maar pech, ik moet toch alleen maar de vrouwen-manier gebruiken. Geen geld nog in de spaarpot voor dit doel aangezien ik na de zes euro van de vorige twee behaalde doelen geen kleingeld meer over had en ik dus lekker kan wachten op wisselgeld. Joepie.

Omdat ik toch wel een klein beetje benieuwd was naar hoe ik er nou voor sta (heel slecht waarschijnlijk) kopieer ik eventjes de scorestandentabel (ja, ja) van Eva en Maaike om mijn score te bekijken. Hopelijk bereken ik het goed en anders, ach, ik heb weer andere talenten.

Dag: 78
Behaalde doelen: 9
Je moet hebben: 0.1009 doelen per dag
Ik heb: 0.7013
Visitors: Helaas, die kan ik nergens checken.

Ik faal! Maar eigenlijk wist ik dat al, ach, we hebben er natuurlijk alle vertrouwen in dat alle doelen zometeen ineens allemaal gehaald worden! En om het toch nog even goed te praten: er zijn natuurlijk wel meerdere doelen met meerdere 'stadia', dus waarvan ik er meerdere moet voltooien. *peptalk* Het gaat me lukken!

Dikke vette Edit: Ik ben echt dom en ik faal nu dus nog harder. Natuurlijk klopt er geen zak van mijn berekeningen, mijn talenten liggen dus inderdaad ergens anders.

Maar nu, ik weet de goede berekening! Nu voel ik me dus nog een grotere sukkel omdat het zo verschrikkelijk simpel is, ik typ hem hier meteen neer omdat ik anders de volgende keer weer m'n hersens zit te kraken. Score = Gehaalde doelen / Aantal dagen.


Dag: 78
Behaalde doelen: 9
Je moet hebben: 0.1009 doelen per dag
Ik heb: 0.1153
Visitors: Helaas, die kan ik nergens checken.

Ik lig voor? Hoe kan dat? Ik dacht dat ik keihard faalde?
Tot de volgende keer als ik bijgekomen ben van de shock.

2 opmerkingen:

  1. Hoera! Je gaat hardstikke goehoed!
    (En wij maken ook altijd 100x rekenfouten bij 't uitrekenen van onze scores:P)
    xx Maaike en Eva

    BeantwoordenVerwijderen