5 november 2010

Gezondheidsweek

Weer een klein stukje dichterbij een doel dan een week geleden! Vorige week heb ik mij onderworpen aan het vroege naar bed gaan plus het vroege opstaan. En om heel eerlijk te zijn (dit is niet te gebruiken voor latere chantages) was het ontzettend fijn om uitgerust te zijn. Nu kan dit zijn omdat ik de week daarvoor een gigantisch slaap tekort heb gehad, maar al met al merkte ik mezelf serieus gezonder worden. En minder chagerijnig wat ook niet heel erg onbelangrijk is. Nu was dit ook de week dat ik mijn nieuwe mobiel binnen heb gekregen (Motorole Milestone ftw, jwz) dus heb ik mijn doel nog bijna verpest ook, maar het is weer goed gekomen waardoor ik niet helemaal over nieuw moest beginnen.

En om die week helemaal compleet te maken ben ik samen met m'n nieuwe mobiel met GPS de deur uit gestapt om weer hard aan m'n 10km rennen te werken. Ik kon tot ongeveer vijf, maar heb het zo in laten kakken in de zomer dat ik het toch weer wat op moest werken. Tot nu toe zit ik op ongeveer 35min achter elkaar wat ik ga opwerken tot ongeveer een uur, dus als je een tomaat in een trainingspak voorbij ziet rennen, niet schrikken, dat ben ik.

Ook niet onbelangrijk om te melden: volgende week dinsdag naar Four Year Strong! Nu denk je: wie de hell zijn dat? Dat dacht ik ook! Maar na intensief te zijn gaan YouTuben (eerlijk gezegd niet en heb ik al ja gezegd na één nummer te beluisteren, maar wat doet het er toe) beviel het me wel en nu ga ik dus, in de PTA-week, de Melkweg onveilig maken. En dat meen ik serieus aangezien ik nogal heen en weer spring op zo'n moment. Foto's zullen er niet komen voor nogal obvious redenen als heen en weer springen + camera in hand = geen camera meer in hand, maar ik meld nog wel hoe het was.

Om er nog even in te komen, een laatste toegift:


4 opmerkingen:

  1. Oeh, Motorola Milestone =D nice.

    enne.. concerten in je ptaweek? lef hoor:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar trouwens. Die gasten van FYS zien eruit als gebikkelde rockers, maar ze hebben echt de stem van het gemiddelde poprockbandje:P Het is dat ik live optredens op youtube heb gevonden (die zijn trouwens echt gruwelijk=D), anders had ik ze behoorlijk soft ingeschat:p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet precies wat je bedoeld, ik had een emo met een lok verwacht niet een vent met een baard xD. Maar dat is ook wel weer leuk haha. En het is heel verantwoord want de volgende dag heb ik toetsen waarvoor ik niet hoef te leren, althans, bijna niet (Duits, toch een schijtttaal). Moet lukken toch :D moet nu ook nog beginnen dus ach. Ach. :')

    BeantwoordenVerwijderen