8 november 2010

Kilometers maken

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Soms voltooi je wel eens een doel zonder dat je dat eigenlijk wilt. In gevallen dat de zool van je sportschoen drie keer achter elkaar loslaat bijvoorbeeld.

Ik hou het kort, maar dit zijn mijn nieuwe hardloopschoenen! Ze zijn binnen een kwartiertje gekocht, tegen alle verwachting in, en liepen meteen goed dus was ik snel klaar. Het testritje verliep beter dan goed aangezien ik nu al 38 minuten aan één stuk kan rennen wat ik nooit eerder heb gedaan. Aangezien ik toen nog veertig minuten lopen van huis was heb ik er na een korte pauze nog tien minuten aangeplakt en ook dat ging top. Volgens de app op m'n telefoon was dat in totaal 6,9km dus nog maar een paar kilometers te gaan en dan is mijn doel voltooid! Het gaat nog wel even duren aangezien ik daar ongeveer een uur en een kwartier voor moet kunnen lopen, maar het is een begin. En met zulke schoenen heb ik al veel meer zin om te lopen J

Nu weer op naar de boeken en morgen concert, whoeeeee!

1 opmerking: