9 oktober 2010

#041, dierenspotters

Blijdorp
Blijdorp

Drie keer raden welk doel ik heb voltooid? Nee, niet het schaatsen, ook niet het drie maanden niets kopen, maar het dierentuin doel. Dat was een moeilijke. Dit doel lijkt niet echt doel-waardig aangezien het maar een dierentuin is en ik zeker weet dat sommige mensen wel één keer per jaar gaan of iets in die richting, ik dus niet. Ik vind het geweldig en kan er wel drie dagen rondstruinen in plaats van één, maar het komt er simpelweg nooit van. Of ik regel iemand om erheen te gaan en het gaat niet door, of ik kan niemand vinden om met me mee te gaan aangezien de meeste jongens vreemd genoeg toch niet heel happig zijn om diertjes te bekijken.

Nu is het er dus wel van gekomen en ik vond het super. Het was ook super omdat het me helemaal niks heeft gekocht (behalve souvenirs, maar dat is leuk). Via Eneco heeft mijn oma gratis kaarten gekregen voor vier personen en mochten ik, mijn mama en een vriendin van m'n oma en moeder mee. Voor de auto hoefde ik natuurlijk ook niets te betalen dus dat was lekker goedkoop. Camera mee en hoppa. Die camera mee heeft wel voor enorme langzaamheid gezorgd aangezien we met z'n allen nog geen eens een derde van de dierentuin hebben gezien. We kunnen in ieder geval zeggen dat we mooie foto's hebben, toch? En ik heb Bokito gezien, wat natuurlijk het belangrijkste is.

De totale stand wat betreft doelen halen staat nu op elf. De cijfers die ik moet hebben zijn 0,11 zoveel en ik heb er 0,67. Ik faal. Ik schuif het maar gewoon af op het profielwerkstuk waar ik nu ook weer aan moet werken en hoop dat het daarna beter wordt, want ik ga dit project afkrijgen. Echt waar.

Trouwens, meer foto's onder de jump!

 
Blijdorp
Blijdorp
Blijdorp
Blijdorp
Blijdorp

1 opmerking: