11 januari 2011

Running to the beat

And off we go! Mijn hardloop 'schema' is sinds zondag weer begonnen ik ben van plan het nu ook daadwerkelijk vol te houden. Om mezelf een soort van beloning te geven als ik het ook echt doorzet wil ik na een bepaald aantal kilometer rennen mezelf sportkleding cadeau doen (toch een motivatie om meer te doen) aangezien ik 't anders onverdiend vind en 't in de achterkant van mijn kast blijft liggen. Maar daar gaat dus verandering in komen! Ik weet nog niet precies hoeveel km, maar ik zit te denken aan rond de 50/60 of zo. Bijhouden kan makkelijk met het mobieltje dus dat is geen probleem. Echt een dummy idee dit, maar ach, het is toch weer een motivatie.

Ik heb mijn sportschoenen al aan dus ik ga nĂș de deur uit. Hopelijk haal ik dit keer de 5km, dan is er al 9km van het lijstje afgestreept!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten